29. august 2011

Så mye fint og så lite tid...

Høsten nærmer seg, regnet øser ned og det betyr mer innetid og strikketid J Problemet er bare at det er så mye jeg har lyst til å strikke, og alt for liten tid til å bli ferdig med alt på en gang. Bare det å søke litt rundt på Ravelry gjør at jeg får lyst til å løpe til nærmeste garnbutikk og gå bananas! For å strukturere galskapen litt har jeg har lagt ved noen bilder av ting jeg har lyst til å strikke i løpet av høsten.


Nå er det rett på visning da strikkehjemmet ser etter en større og bedre versjon av seg selv :)


1 kommentar:

  1. Og jeg som ikke visste du strikket engang! :) Så moro da! :D Kjempefin blogg også! Dette blir nok bra ja! Skal fortsette å titte innom, selv om strikkepinner og garn ikke er min største lidenskap akkurat! :) Men moro å se så mye fint! Digger den modernifiserte mariusgenseren!!! :D
    Klem,
    A:)

    SvarSlett